وی پی ان کریو

ساختار سرویس MPLS VPN چگونه است؟

خرید MPLS VPN چه مزایای دارد

mpls-vpn

سرویس MPLS VPN یک راه بدون زحمت، مقرون به صرفه، امن برای تحکیم همه برنامه های کاربردی کسب و کار و مکان ها روی یک شبکه خصوصی واحد است. چهار کلاس از سرویس به شما برای کنترل هزینه های پهنای باند با اولویت بندی برنامه های کاربردی اصلی مانند Voice ، VoIP، Video معاملات کارت های اعتباری به شما کمک می کنند. ساختار MPLS یک اتصال سایت به سایت ایجاد می کند که از مدل های  hub-and-spoke برتر است. یک شبکه MPLS فن آوری ای مقرون به صرفه است که عملکرد قابل پیش بینی برنامه ها، امنیت پیشرفته، مقیاس پذیری را اجرا می کند و آن را تبدیل به یک نرم افزار ایده آل همراه خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online برای کسب و کارهای دارای چند سایت می کند.

مزایا

  • اولویت بندی برنامه های حیاتی کسب و کار مانند ارتباطات صوتی، تصویری و انجام معاملات و Quality of Service (QoS)
  • بهبود عملکرد شبکه با ایجاد مسیر سایت به سایت که زمان و مسافتی را که داده ها باید طی کنند را کاهش می دهد، در نتیجه ارتباطات سریعتر ایجاد می شوند و بهره وری برای کسب و کارها را افزایش می دهد. داده ها در یک جهش واحد از کل شبکه عبور می کنند، تنزل عملکرد را برطرف می کند.
  • امنیت را با دامنه های مسیریابی خصوصی افزایش می دهد و دروازه های اینترنت را امن می سازد که از منابع شبکه در مقابل جاسوسی و ترافیک مخرب حفاظت کند
  • شبکه مدیریت شده به صورت کامل همه مشکلات در رابطه با دستگاه های رمزگذاری را از بین می برد که و کریو VPN را پیچیده تر و پرهزینه تر می کند.

خرید VPN و خرید کریو در  parsvpn.online